04 listopada 2010

Vraćanje tereta u luke

Prema analizama britanskih stručnjaka pomorskog prometa količina tereta u svjetskim lukama u 2012 godini trebala bi se vratiti na razinu od 2008.
Najveći razlog tome je ponovno oživljavanje kineskog gospodarstva,kako i izlazak iz krize nekih zemalja EU, prvenstveno Njemačke.
Tako se i najveća hrvatska, Luka Rijeka, priprema za očekivano povećanje tereta dodatnim proširivanjem kontejnerskog terminala,koje je upravo u tijeku.
Štoviše, do kraja godine Luka Rijeka bi ,u suradnji sa Svjetskom bankom,trebala dobiti strateškog partnera na kontejnerskom terminalu, a za partnerstvo su zainteresirane luke Dubai,Hamburg,Barcelona,neke pomorske kompanije,kao i još neimenovani kineski partneri.
Na novi kontejnerski terminal novi partner trebao bi instalirati novu kontejnersku dizalicu,kao i ostalu opremu.
To bi,uz pretpostavku da hrvatska vlada ne odustane od projekta nizinske pruge, trebalo znatno povećati kapacitet kontejnerskog prometa u Luci Rijeka,kao i brzinu dostave robe u srednje europske zemlje,prvenstveno Mađarsku i Austriju.

Nema komentara: